
Ya diyolardı bizim mezun olan hırtlar da, inanmıyordum
Harbi cok cabuk geçti yaa :S Doyamadımm sınıfımaaaa :D
bazen günlerim süper geçiyor, 1 ay kaldı keşke ayrılmasak diyrum bazen de o kadar kötü günler geçiriyorum ki,
bi kişiyle kavga edince moralim bozuluyor arka arkaya herkesle ediyorum mesela.
böyle durumlarda da okul bitse de kurtulsam diyorum
hele şu sınav.. stresten gebermekteyiz okul, dersane,aile bilmem ne olraktan.
bu ülkenin eğitim anlayışına zaten.... sınavlardan insan nefes alamıyor, ve hepsi de bana denk geliyor ya çok sinir oluyorum.
yok oks parçalancak yok öss ayrılcak senelere..
hee bide şu var, insanın içinde bi okuma isteği olur,
bazılrı kolay seçimler peşindedir bazıları imkansızı mümkünleştrmeye çalışırr. bazıları boş boş çalışır, kendine faydası yok, topluma faydası yok. bazıları da .... neyse
sen tutp ömrünü okuyarak geçiriyosun ve bi işte calısamıyosun. sefil sefil geçiniyorsun.
hiç kimse sana bakmıyor herhangi bi durumda. e o zaman ben de evimde oturayım, okumama ne gerek var ki?
insanları yıldıran bi eğitim sistemiyle ülke nereye kadar akıl & bilim yolunda ilerler.. başımızdakilerin topunu patlatıcaksın! (:
* bide ben meslek konusunda halkla ilişkiler-psikolog ya da sosyologluk arasındayım. ya ben yurtdışına açılmak istiyorum beni engellemesni istemiyorum kimsenin:)
'burda okuyup çürüyeceğime orda prensesler gibi hayat sürerim.' herkesin hakkı, ve benim de.

yagmurcum haklsn bu konularda hemde çok dedgn gibi bu ülkenin eğitim sistemine.geleceğimizi şimdiden planlamak zorunda bırakıyorlar sonra evdeki hesap çarşıya uymuyor..
YanıtlaSil