çıkmaz ki bu can sabaha.. stresten öldü bu beden :D
yazıya başladım şuan, saat 22:22 :P
3 gün sonra büyüükk bi sınava giricem x.x
kaç gündür dersaneye gitmekten bi hal oldum artık test kusucam..
umarım şu sonuçlar da kusmama değer yani :s
pf dengesiz bi insanım ya bi çok yüksek yapıyorum bi aniden düşüyorum :S
ama cumartesi günü inş. yükselicem baya baya..
christopher -<3 uğur getircek, yanmda olcak benim ;) :D
herkes de moral vermek için sen yaparsın falan diyo :D
hı evet ben yaparım ve yapmaya da calıscam en iyisini .. :/
benim için, bizim için! :p
3 Haziran 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder